Wednesday 20 August 2014

Jejak Kasih di Menara TM

Cinta pandang pertama kami dengan Menara TM ialah pada 2 Jun 2014, cinta berputik dengan jualan meja kecil selama seminggu bermula dengan 30 pax Nasi Rambo sebagai percubaan. Hari berikutnya jumlah tersebut meningkat, terus meningkat dan pada hari ke-5 jualan mencecah 200 pax! Paling best SOLD OUT within 1 hour session!

Selepas event tersebut, kami masih menerima tempahan katering daripada staff-staff Menara TM. Rupanya Nasi Rambo sudah menjadi buah mulut staff di sana. 15 Ogos 2014 Jumaat. Ini kali ke-8 Nasi Rambo ke sana. Sempena Majlis Hari Raya Staff TM Convention Centre. Puan Norhayati (tiada dalam gambar kerana beliau malu mahu bergambar dengan rambo yang comel terlajak) kata: Stesen Nasi Rambo paling laku dan habis dulu banding dengan stesen-stesen menu lain. WOW!

Mahu dijadikan cerita, saya berjejak kasih dengan sahabat karib sekolah lama. Ustaz Shah Rezza Al-Hafiz. Kebetulan beliau jadi Ustaz kuliah Jumaat dan Khatib pada hari tersebut. 11 tahun terpisah tu!. Beliau baru berkhidmat di TM. Masyukkkk! Dalam sembang beliau memberitahu di TM, sering diadakan majlis-majlis dan memerlukan khidmat katering. Saiz? 500 pax dan ke atas lah. Alhamdullillah. Hikmah persahabatan yang bertaut kembali setelah sekian lama.

Nota: Siapa lagi ensem? baju merah ke jubah hitam?


No comments:

Post a Comment